оголошення
Як можна подати документи для державної реєстрації громадських
формувань у період карантину та отримати консультацію.
Онлайн послуги Міністерства юстиції України
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків), з метою зниження ризиків інфікування гострою респіраторною інфекцією COVID-19, як громадян так і працівників Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує, що громадські формування можуть подати документи для державної реєстрації не лише звернувшись особисто до суб'єкта державної реєстрації або центру надання адміністративних послуг, а і надіслати поштою, що значно зменшує ризик інфікування та захворювання.
Документи для проведення державної реєстрації громадських формувань у Луганській області необхідно надсилати за адресою – 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд.22.
Звертаємо увагу, що у разі надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви засвідчується нотаріально!
Окрім того, стануть у нагоді послуги Онлайн будинку юстиції, за посиланням https://online.minjust.gov.ua, за допомогою якого можна перевірити тотожність найменування громадської організації, новоствореній громадській організації зі статусом юридичної особи подати документи для проведення попередньої правової експертизи документів, а також подати документи онлайн для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи.
Звертаємо увагу, що у разі користування послугами Онлайн будинку юстиції та подачі документів для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи, засновникам громадської організації необхідно мати електронний цифровий підпис!
Якщо є необхідність в отриманні консультації з питань державної реєстрації громадських формувань пропонуємо скористатися онлайн чатом з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/online-chat-gf/ або звернутись по телефонам 0645242216, 0953624202.
Скориставшись одним з наведених вище способів подачі документів для державної реєстрації або способів отримання консультації можна знизити ризики захворювання та розповсюдження інфекції!
У разі крайньої потреби візиту, просимо максимально дотримуватися санітарно-епідеміологічних правил, встановлених та впроваджених МОЗ України на період карантину. БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)
________________________________________________________________________________
Як отримати виписку та установчі документи громадському формуванню зі статусом юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань після проведеної реєстраційної дії
Діюче програмне забезпечення порталу електронних сервісів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) надає можливість юридичній особі отримати виписку та установчі документи (у разі державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи) за результатами проведеної реєстраційної дії.
Так, отримати виписку і установчі документи юридичній особі можна або скориставшись прямим посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents (варіант 1) або Онлайн будинком юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua (варіант 2).
Звертаємо увагу, що у першому та другому варіанті необхідно мати код доступу до результатів надання адміністративної послуги кількістю від 6 до 12 символів (далі – Код доступу), який генерується в автоматичному режимі та розміщується поруч з реєстраційним номером справи на описі документів, один примірник якого залишається у заявника після подачі документів.
У першому варіанті, скориставшись посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents, необхідно обрати на відкритій веб-сторінці поле "Результат надання адміністративних послуг", у графі "Код доступу*" ввести Код доступу з опису документів і далі натиснути "Перевірити".
У другому варіанті, скориставшись Онлайн будинком юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua, необхідно перейти до розділу "ІНФОРМАЦІЯ З РЕЄСТРІВ", обрати "ОРГАНІЗАЦІЇ, ОБ’ЄДНАННЯ, ФОРМУВАННЯ" і у переліку реєстрів вибрати "Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Далі, на відкритій веб-сторінці, обрати поле "Результат надання адміністративних послуг", у графі "Код доступу*" ввести Код доступу з опису документів і далі натиснути "Перевірити".
В обох варіантах, після проведення всіх вищезазначених дій, необхідно пройти спеціальний тест системи reCAPTCHA і далі з'являться відомості про результат надання адміністративної послуги, інформація про найменування юридичної особи, проведену реєстраційну дію, дату дії, а також документи, які можна завантажити – виписку та у разі державної реєстрації створення або державної реєстрації змін до установчих документів, також, установчий документ юридичної особи.
Для завантаження документів, необхідно натиснути на "Завантажити документ".
Звертаємо увагу, що завантажені файли можуть містити в собі декілька сторінок установчого документу юридичної особи.
Контактні номери телефонів відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) - 0645242216, 0953624202.
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)
________________________________________________________________________________
ОРГАНАМ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ПІДПРИЄМСТВ ДЕРЖАВНОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ
Головне управління Держгеокадастру у Луганській області інформує, що з метою виконання 2 пункту 1 Указу Президента України від 22.07.2019 № 542/2019 «Про заходи щодо протидії рейдерству» ВАМ необхідно вжити заходів щодо організації робіт з розробки відповідних документацій із землеустрою (з урахуванням положень статей 26 та 55 Закону України «Про землеустрій») на земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року та посвідчене відповідними державними актами і договорами оренди, відомості про які не внесені до Державного земельного кадастру.
Для внесення відомостей до кадастру та присвоєння кадастрового номера лише чотири простих кроки:
- Отримати рішення / згоду органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою;
- Замовити Технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у розробника документації із землеустрою - будь-якої землевпорядної організації;
- Надати розроблену документацію до Центру адміністративних послуг для Державної реєстрації земельної ділянки;
- Безкоштовно отримати витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру та присвоєння кадастрового номера;
В подальшому також, рекомендовано зареєструвати право на земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав в Центрі адміністративних послуг
Внесення відомостей про земельну ділянку до Державного земельного кадастру є запорукою захисту майнових прав на земельну ділянку та прозорого користування землями державної та комунальної власності.
Для отримання більш детальної інформації щодо внесення відомостей про земельні ділянки до Державного земельного кадастру, пропонуємо звернутися до Відділу у ____________ районі Головного управління Держгеокадастру у Луганській області:
смт. ___________, вул. __________, буд.________
телефон: _____________
Графік роботи: ПН-ЧТ: 08:00-17:00, ПТ: 08:00-16:45
Перерва: 13:00-13:45
До уваги громадських формувань!
Своєчасно повідомте про прийняті рішення!
Однією з підстав для зупинення розгляду документів, встановлених пунктом 7 частини першої статті 27 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", є подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.
Для уникнення таких обставин та своєчасного повідомлення суб'єкта державної реєстрації про зміни до відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує строки та терміни, що встановлені діючим законодавством, в межах яких громадським формуванням необхідно звернутись до суб'єкта державної реєстрації:
протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення – для громадського об'єднання;
10-денний строк після прийняття відповідного рішення – для політичної партії, структурного утворення політичної партії передбаченого статутом політичної партії;
60-денний термін – для організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців;
60-денний строк – для творчої спілки, територіального осередку творчої спілки;
протягом 15 днів – для постійно діючого третейського суду, у разі внесення змін до Положення про постійно діючий третейський суд та/або регламенту третейського суду або списку третейських суддів постійно діючого третейського суду.
Державну реєстрацію громадських формувань, місцезнаходженням яких є населені пункти Луганської області, здійснює Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).
Подати документи та отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань можна звернувшись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за адресою – Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова 22 або отримати консультацію за телефонами - 0953624202, 0645242216.
Також, документи для державної реєстрації можна також подати через центри надання адміністративних послуг у Луганській області, що забезпечують прийом та видачу документів у сфері державної реєстрації громадських формувань.
_________________________________________________________________________
Спеціальна перевірка відомостей щодо наявності корпоративних прав в осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком у Луганській області Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує, що спеціальна перевірка відомостей щодо наявності корпоративних прав в осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (далі також — Спеціальна перевірка), зокрема у Луганській області, проводиться Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків). Проведення Спеціальної перевірки здійснюється відповідно до Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 171 та Порядку проведення спеціальної перевірки наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 23.03.2012 № 448/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 березня 2012 р. за № 449/20762. Так, Спеціальна перевірка здійснюється на підставі запиту відповідного державного органу чи органу місцевого самоврядування, до якого додаються такі документи: копія письмової згоди кандидата на проведення спеціальної перевірки; копія автобіографії кандидата на проведення спеціальної перевірки; копія паспорта кандидата на проведення спеціальної перевірки. Інформація про результати перевірки подається відповідному органу, який надіслав запит, не пізніше семи днів із дати надходження запиту. З питань проведення Спеціальної перевірки у Луганській області необхідно звертатися до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за адресою: Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, будинок 22. Отримати консультацію можна за телефонами: 0645242216, 0953624202. Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) ________________________________________________________________________________
Онлайн реєстрація громадської організації за допомогою Онлайн будинку юстиції
Після запровадження Міністерством юстиції України зручного сервісу для громадян – Он-лайн будинку юстиції (посилання у мережі Інтернет - https://online.minjust.gov.ua) (далі – Портал), у новостворених громадських організацій зі статусом юридичної особи з'явилася можливість подавати документи для державної реєстрації створення громадських організацій зі статусом юридичної особи онлайн, не звертаючись при цьому до реєструючого органу або центру надання адміністративних послуг.
Обов'язковою умовою подання документів для державної реєстрації через Портал є наявність електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) засновників громадської організації та заявника – особи, яка має право представляти громадську організацію для здійснення реєстраційних дій.
Документи для державної реєстрації в електронній формі подаються заявником через персональній кабінет на Порталі. Після реєстрації у персональному кабінеті на Порталі необхідно увійти до розділу "Послуги", у цьому розділі обрати "Подати заяву", і перейти "Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи".
Далі заявником заповнюється заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. При заповненні заяви необхідно уважно ставитись до внесення відомостей до відповідних граф та блоків. По закінченню формування заяви заявником завантажуються у форматі PDF документи, які подаються для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи відповідно до переліку визначеного діючим законодавством.
Необхідно зазначити, що документи, які завантажуються, не потрібно підписувати власноруч засновниками. Підписання здійснюється за допомогою ЕЦП пізніше. Далі необхідно перевірити заповнену та сформовану заяву і завантажені документи після чого заявник підписує ЕЦП заяву.
Потім, користуючись порадами на Порталі, засновники підписують ЕЦП протокол установчих зборів засновників та установчий документ.
Заява та документи автоматично відправляються на розгляд державному реєстратору після підписання документів всіма засновниками! Тому, перед підписанням заяви та документів ЕЦП, необхідно уважно перевірити їх, оскільки після підписання документів засновниками їх неможливо корегувати, вносити зміни тощо.
Протягом трьох робочих днів у персональному кабінеті на Порталі заявник отримує відповідь про державну реєстрацію громадської організації зі статусом юридичної особи або про відмову в державній реєстрації.
Отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань можна звернувшись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за адресою – Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22 або отримати консультацію за телефонами - 0953624202, 0645242216.
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Харків)
До уваги структурних утворень політичних партій!
У зв'язку з призначенням Верховної Радою України чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю 25 жовтня 2020 року, Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує, що політична партія (організації політичної партії) є суб'єктами виборчого процесу відповідних виборів.
Звертаємо увагу, що територіальними органами Міністерства юстиції України, не пізніш як за тридцять п’ять днів до дня голосування передаються на паперових носіях та в електронному вигляді до Центральної виборчої комісії (далі – ЦВК) та відповідних територіальних виборчих комісій відомості щодо зареєстрованих місцевих організацій політичних партій із зазначенням керівників, а в разі зміни керівників місцевих організацій політичних партій - невідкладно інформує про це ЦВК та відповідні територіальні виборчі комісії.
Суб'єктом державної реєстрації громадських формувань, у тому числі структурних утворень політичних партій, місцезнаходженням яких є населені пункти Луганської області, є Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).
У зв'язку з вищенаведеним нагадуємо, що у разі необхідності проведення державної реєстрації структурних утворень політичних партій у Луганській області необхідно звертатися до Відділу.
Документи структурним утворенням політичних партій зі статусом юридичної особи можна подати як до Відділу так і до Центрів надання адміністративних послуг у Луганській області, з переліком яких можна ознайомитись за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/cat_ndd/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan/.
Документи структурним утворенням політичних партій, що не мають статусу юридичної особи можна подати до Відділу.
Також, нагадуємо про перелік документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про структурні утворення політичних партій.
Для державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії зі статусом юридичної особи подаються наступні документи:
заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;
відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;
документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою.
Для державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, подаються такі документи:
заява про державну реєстрацію змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління структурного утворення політичної партії про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) протоколу засідання керівного органу структурного утворення політичної партії, на якому відповідно до статуту політичної партії було скликано засідання вищого органу управління структурного утворення політичної партії;
документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту політичної партії;
відомості про керівні органи структурного утворення політичної партії (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів.
Наголошуємо, що рішення про зміни до відомостей про обласні, міські і районні організації або інші структурні утворення, передбачені статутом партії, а також про первинні осередки політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, приймаються в порядку, визначеному статутом партії, та оформляються протоколом засідання відповідного уповноваженого органу.
Подати документи та отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань можна звернувшись до Відділу за адресою – Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22 або отримати консультацію за телефонами - 0953624202, 0645242216.
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)
_________________________________________________________________________________